Οι Χαιρετισμοί Της Ηλιογέννητης



"..Από κάποιον ήλιο είμαι φερμένη
 Μάθε, έχω ζωές προτήτερες,
Χίλιες γέννες, χίλιους θανάτους,
μέσα σε πατρίδες χίλιες
Χίλιες προσωπίδες φόρεσα
Χίλια ονόματα εγώ πήρα
Και είμαι κάτι αρχήτερον εγώ,
και γραφτότερο και από την Μοίρα!
Είμαι ο μυστικός μαγνήτης
μέσα σε όλους τους μαγνήτες
Τραγουδούνε Ελένες μέσα μου,
και θρηνολογούνε Μαργαρίτες
και σα νάμουνα όλων των καιρών
και των τόπων όλων οι Αφροδίτες !

Από κάποιον ήλιο είμαι φερμένη !
Πια δεν ξέρω, σα να μη θυμούμαι
Ξέρω μόνο πως μια μέρα
βρέθηκα εδώ κάτου κι εδώ πέρα
Στα ιλαρά τα πλάγια και στα γαληνά
και στον ολογάλανον αέρα.... "


Κωστής Παλαμάς




ΥΓ: Ευχαριστώ το ιστολόγιο  Ελληνική γλώσσα - Λεξάριθμοι για την έμπνευση...

Δημοφιλή Άρθρα

Ο Μάγος του Στρόβολου

Ενθεογενή

Τρεις Θέσεις Σκέψης

ΦΡΑΚΤΑΛ: Η Γεωμετρία του Χάους και οι Φιλοσοφικές της προεκτάσεις

Οι Διδασκαλίες του Δον Χουάν

Χερουβείμ